بارونو دوسن دارم هنوز

دلــتــنــگــی

زخمهاتو پنهان کن ، اینجا مردم زیادی بانمک شدن !

بارونو دوسن دارم هنوز

پرسه سیاوش قمیشی بی سر زمین تر از باد بارون

بارونو دوست دارم هنوز
چون تو رو یادم میاره
حس میکنم پیش منی
وقتی که بارون
میباره

بارونو دوست دارم هنوز
بدون چتر و سرپناه
وقتی که حرفای دلم
جا میگیرند توی یه آه

شونه به شونه میرفتیم
من و تو تو جشن بارون
حالا تو نیستی و خیسه
چشمای من و خیابون

بارونو دوست داشتی یه روز
تو خلوت پیاده رو
پرسه پاییزی ما
مرداد داغ دست تو

بارونو دوست داشتی یه روز
عزیز هم پرسه ی من
بیا دوباره پا به پام
تو کوچه ها قدم بزن

شونه به شونه میرفتیم
من و تو تو جشن بارون
حالا تو نیستی و خیسه
چشمای من و خیابون



انجمن آسمونـــــــــــــــیها

نظرات شما عزیزان:

ساعت10:19---1 آذر 1391
سلام خوبي وب زيبايي داري خوشم اومد.


مايل به تبادل لينك هستي؟


زری
ساعت0:30---1 آذر 1391
نمی دونی امروز چقدر اینجا بارون اومد. خیلی خوشحال بودم.بارون که میاد انگار خدا تمام عشقشو خالی میکنه رو سر زمینیا
پاسخ:چه تعریف قشنگی.......اینجا که فقط هوا سرده خبری از بارون نیست


هانیه
ساعت3:05---30 آبان 1391
جات خالی ما کلی با بارون حال کردیم امروزپاسخ:خوش به حالتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 15:3 ] [ تینا ] [ ]

طراح قالب: آوازک